WordPress Blog

Er zijn 3 categorieën: WordPressSEOMarketing
WordPress website laten maken kosten
WordPress

WordPress website laten maken kosten

WordPress is wereldwijd het meest gebruikte tool om een website te maken. Door het gebruiksgemak is zo populair geworden. Maar hoeveel kost het nu om een WordPress website te laten maken? Dit hangt af van verschillende factoren, zoals het doel, de functionaliteit, het design, de inhoud en het onderhoud van

Lees verder »
cookies
Marketing

Cookies, hoe en wat

Vandaag las ik dat nog steeds bijna alle politieke partijen ongewenste cookies op hun websites gebruiken. Vreemd omdat ze zelf de AVG wetgeving hebben geschreven. De wetgeving maakt verschil in gebruik van de cookies met de verschillende doelen. De wetgeving zegt grofweg dat cookies die nodig zijn om je website

Lees verder »
Wordpress als CMS wereldleider
WordPress

CMS of HML website?

De onderstaande tabel is een samenvatting van de tabel op de pagina w3tech Deze tabel lijkt duidelijk zien dat WordPress de wereld leider in elk type websites is met 43%. None zijn websites zonder CMS. Dus als je dat vertaalt dan is WordPress met 63% marktleider in de CMS (content

Lees verder »
Google rankbrain door AI gemaakt
SEO

Hoe SEO door AI wordt beïnvloed

AI heeft een aanzienlijke impact gehad op de manier waarop zoekmachineoptimalisatie (SEO) werkt. Volgens een artikel van Forbes kan AI de toekomst van SEO revolutioneren door de manier waarop zoekmachines werken en hoe bedrijven hun online aanwezigheid optimaliseren te transformeren. Hier zijn enkele manieren waarop AI SEO heeft veranderd: Hoe optimaliseer je een

Lees verder »
beste lettertype voor je website
Marketing

Lettertype kiezen voor je website

Het beste lettertype voor je website is afhankelijk van je bedrijf en wat je wilt uitdragen in je boodschap. Als je om je heen kijkt zul je merken dat een lettertype wordt gelinkt met een periode of een bedrijfstype. Een lettertype geeft emotie mee aan je tekst. Als je nieuw

Lees verder »
pagina kwaliteit PQ van je webpagina
SEO

Pagina kwaliteit (PQ) in Google

In 2021 heeft Google een SEO update uitgerold waarbij de pagina kwaliteit (PQ = page quality) van belang is. Bij een te lage kwaliteit van een pagina zal Google de pagina wel zien, maar niet opnemen in zijn zoekmachine index. Het niet opnemen in de index van Google betekent eigenlijk

Lees verder »
Full site editor WordPress 5.9
WordPress

WordPress 5.9 Full Site Editor

WordPress 5.9 is niet zo maar een kleine update. Nee, de lang aangekondigde full site editor (FSE) wordt hier geïntroduceerd. De FSE (full site editor) zie je alleen als het thema dit ook ondersteund. Op het moment van schrijven zijn dit er 45 van de 4500 gratis thema’s. Je kunt

Lees verder »
Elementor elementen
WordPress

Wat je maakt met de gratis Elementor plugin

Op deze pagina vind je alle gratis Elementor elementen zoals die nu in Elementor zitten. Zo kun je zien wat je zoal met de gratis Elementor plugin kun doen. Als je verder wilt met de Pro versie, bekijk dan deze pagina Hiernaast zie je het normale afbeelding element. Ik heb

Lees verder »
bedrijfspagina social media
Marketing

Het belang van bedrijfspagina’s in de sociale media

Sociale media is een aanjager van naamsbekendheid en de vindbaarheid van jouw bedrijfswebsite. Nu is elke vorm van marketing vergankelijk (zeker Snapchat) en dat is inclusief het gebruik van 1 bepaalde media. Of dit nu de krant, de website of jouw bedrijfs profiel in LinkedIn is. Voor de marketing van

Lees verder »
Marketing

Hoe schrijf je een verkooppagina?

Een verkooppagina schijven is eigenlijk een marketing op 1 bladzijde. Je kunt je verkoopverhaal in 3 hoofdstukken indelen. verzin een probleem overtuig je klant dat ze dat probleem hebben verkoop de oplossing als een product Verzin een probleem Als je uit een vliegtuig op 1 kilometer hoogte stapt en je

Lees verder »
mijn positie in Google behouden met nieuw website ontwerp
SEO

Positie in Google behouden met een nieuw ontworpen website (re-design)

Bij een nieuwe website je positie in Google behouden is belangrijk om de toevoer van nieuwe klanten te blijven garanderen. Om niet uit Google’s ranking te vallen., moet je de oude website pagina’s stuk voor stuk doorlinken met een 301. Zo voorkom je de 404’s, het verliezen van je backlinks en het verlies van je interne link waarde. En daarmee voorkom je een grote daling in Google.

Lees verder »
Scroll naar boven