WordPress Blog

Er zijn 3 categorieën: WordPressSEOMarketing
horde sprinten
SEO

Jouw WordPress website sneller maken: easy – peacy

Een website sneller maken in een paar simpele stappen. Dit is goed voor je klanten, want hoe sneller de website hoe meer mensen wachten totdat deze geladen is. En omdat meer mensen je website openen, zul je meer verkeer hebben. Ook intern zal de bezoeker nog geneigd zijn om een

Lees verder »
SEO 2 update 2020 BERT-voice-snippets
SEO

Meest belangrijke SEO eisen anno nú [Update 2020]

Net wanneer je denkt dat je het allemaal wel scherp hebt, gooit Google het allemaal over een andere boeg. De zoekmachine technologie wordt constant aangepast, zodat we steeds beter passende zoekresultaten krijgen, op alle devices. Dat betekent wel dat ook je SEO strategie steeds aangepast moet worden aan de nieuwe

Lees verder »
AVG instellen website
Marketing

Privacy vriendelijk instellen Google Analytics, AVG

Het anoniem maken van Google analytics gaat in 5 stappen. Regelgeving verandert nogal eens. Maar op het moment van schrijven gelden voor de AVG de volgende regels als je de Google Analytics anoniem wilt gebruiken. Dat betekent dat je dan niet de toestemming van je bezoeker nodig hebt. Ik heb

Lees verder »
spam
WordPress

emailspam WordPress website oplossen

Emailspam oplossen / voorkomen is niet zo moeilijk als je waarschijnlijk denkt. Veel spam wordt door robots verstuurd. Om de meest gangbare robot emailspam te voorkomen in elk WordPress formulier is: een honeypot plugin gebruiken de reCAPTCHA van Google aanbrengen Emails adressen niet open en bloot op je website weergeven

Lees verder »
kolommen
WordPress

Kolommen maken in WordPress

Kolommen maken in Gutenberg WordPress 5.0 is makkelijk. Hieronder zie je een video hoe je dit doet. Video: Kolommen maken in WordPress met Gutenberg De kolommen in de editor heeft grote voordelen Veel mensen die niet overstappen op de nieuwe Gutenberg missen volgens mij veel voordelen. Zo hebben veel thema’s

Lees verder »
titels
SEO

8 SEO tips voor je artikel titels

Een titel van je artikel moet aan ten minste 2 zaken voldoen: SEO vriendelijk, waardoor je hoger in Google komt Mensen prikkelen om je artikel te gaan lezen Beide punten zijn voor titels van belang om gelezen te worden. Google heeft een dienst als Google Nieuws en heeft hier dan

Lees verder »
related products upsells and cross sells
WordPress

Woocommerce gerelateerde producten versus upsells en cross sells

Woocommerce gerelateerde producten, upsells, cross sells en andere suggesties. Wat is wat. En hoe stel je het in. En een plugin idee om je gerelateerde producten op je pagina handmatig aan te passen. Gerelateerde producten bij productinstellingen, zie foto Door de kromme vertaling (d.d. jan 2019) zie je standaard bij

Lees verder »
menu
WordPress

WordPress menu aanpassen

Waarom moet ik pagina’s maken om een menu te maken in WordPress? Dat is de vraag die ik gisteren tijdens mijn WordPress training kreeg. Een menu in WordPress is niets anders dan een verzameling van pagina’s. Of beter nog. Een verzameling van linkjes die naar pagina’s verwijzen. Zijn er verschillende

Lees verder »
AVG toepassing in WordPress
WordPress

AVG toepassen in WordPress

AVG toepassen in WordPress. De practische tips voor jouw WordPress website. AVG is dus van kracht per 25 mei 2018 en heeft als doelstelling om mensen beter voor te lichten. Over hoe er met hun gegevens wordt omgegaan. Over voorlichting over cookies. En klanten hebben ook het recht om vergeten

Lees verder »
landing
Marketing

Wat is een landingspagina?

Wat is een landingspagina? In principe is de landingspagina de pagina waarop een bezoeker terecht komt nadat hij op een link in de zoekmachine resultaat pagina (SERP) heeft geklikt. Dit kan dus elke pagina in je website zijn. Veelal wordt er echter landingspagina mee bedoeld als je er vanuit Adwords

Lees verder »
neuromarketing
Marketing

6 Neuromarketing Verkooptechnieken voor jouw Website

6 Neuromarketing verkooptechnieken voor jouw website direct vertaald uit de consumentenpsychologie van supermarkten. Winkelketens als AH, Jumbo passen consumentenpsychologie toe waar we allemaal over gehoord hebben….en toch trappen we er weer met ogen open in. Zou het niet fijn zijn als deze methoden eens werden vertaald naar jouw website? Hier

Lees verder »
facebook op website
WordPress

Facebook Pagina in WordPress Website zetten

Een Facebook pagina in WordPress website zetten, begint eigenlijk met het begin. Zorg dat de instellingen van je facebook pagina goed staan en wel zo dat iedereen de Facebook pagina mag zien. Ik benadruk dit maar even, want na jaren voor klanten websites gemaakt te hebben, liep ik de laatste

Lees verder »
Scroll naar boven