Deze website is uiteindelijk vrij groot geworden met 4 hoofdpunten
- klanten kunnen zelf hun boekingen op de website maken
- er is een winkel geintegreerd
- er wordt een mailing lijst opgebouwd
- de facebook volgers worden uitgebreid
Boekingen door de klant
De website gaat over wimperextensies. Daar zijn dan verschillende behandelingen met verschillende tijd periode voor. Met de gebruikte planningsplugin kan de klant zelf aangeven:
- een tijdstip kiezen en annuleren
- welke behandeling en door wie
- de klant kan vooraf betalen
- de klant krijgt verschillende herinnerings emails
- de klant kan (tegen betaling, ongeveer 17 cent) sms ontvangen
- afspraken kunnen worden gesynchroniseert met Google agenda
Webshop
De klant is koning en dus is er ook een webshop vastgekoppeld aan de website. Zo kan de klant zien of de producten die ze nodig heeft om haar wimpers in goede conditie te houden aanwezig zijn. En ze kan deze natuurlijk ook gewoon thuis laten bezorgen, Hiernaast worden ook cadeaubonnen aangeboden.
De webshop heeft zijn eigen zijbar gekregen zodat je echt in de winkel bent, zonder dat je dezelfde zijbar van je blog ziet.
Facebook en Email
Facebook geeft problemen als je instellingen van je Facebook pagina niet goed staan. Voor de rest is Facebook natuurlijk een zeer goed medium voor wimper specialisten. Veel klanten zitten nu eenmaal op Facebook en checken deze nogal vaak.
Email lijst opbouwen is vaak niet zo eenvoudig. Mensen hebben echt een cadeautje nodig voordat ze een email adres achterlaten. Toch is je boeking systeem en webshop al een soort van verzameling van emails. Daarnaast is er in de footer een inschrijfformulier en komt er eens in de 30 dagen een popup langs.